Poveștile clienților
PREZENTARE GENERALĂ
Clișeul conform căruia fiecare client este unic este valabil și pentru serviciile IT, iar abordarea nevoilor individuale ale acestora este din ce în ce mai complexă.
INSIGHT
Asigurarea unui suport IT eficient pentru angajații care lucrează de acasă
Apariția pandemiei de coronavirus (COVID-19) reprezintă o nouă provocare pentru organizațiile din întreaga lume și vă poate afecta și pe dumneavoastră.
Multe companii sunt forțate să își limiteze operațiunile și să își mute angajații în mediul home office, în timp ce echipele IT lucrează non-stop pentru a oferi cel mai bun suport posibil utilizatorilor finali.
Munca din mediul de acasă, inclusiv strategia privind dispozitivele corporative, utilizarea dispozitivelor personale pentru îndeplinirea sarcinilor de serviciu, crearea și scalarea soluției VPN și optimizarea aplicațiilor în uz nu numai că au crescut solicitările asupra departamentului dvs. IT, dar au limitat și capacitatea de asistență a furnizorilor dvs. IT, în special din cauza problemelor de deplasare.
Pentru a vă ajuta să faceți față provocărilor IT existente în timpul și după pandemia de coronavirus, am alcătuit un ghid gratuit care va accelera și va îmbunătăți procesul de configurare a biroului de acasă pentru a ajunge la o furnizare rapidă, mai eficientă și mai fiabilă a serviciilor și pentru a permite lucrul eficient de acasă.
Outsourcing ITSM transformat
Clientul
Un important furnizor mondial de tehnologii, automatizări și servicii pentru industriile producătoare și energetice, cu un venit de 3,5 miliarde EUR și 13 000 de angajați în 33 de țări.
Provocări
Clientul căuta o soluție cuprinzătoare pentru a oferi asistență la nivel regional în mai multe țări, sau chiar la nivel global, ceea ce a necesitat o consultare inițială pentru a înțelege în profunzime mediul corporativ și infrastructura IT ale clientului.
Ei căutau un partener de externalizare pentru a coordona diferiți furnizori IT în fiecare țară și pentru a sprijini echipa IT internă cu sediul central, și:
- rezolvarea problemelor de comunicare cu mai mulți furnizori
- reducerea costurilor de operare IT
- îmbunătățirea imaginii de ansamblu a serviciilor furnizate în fiecare țară
- procese IT uniforme, controlul costurilor și procesul de facturare
- centralizați ITSM și gestionați costurile în timp real
Soluție
În 4 săptămâni, clientul a integrat KompiTech BLiTS ITSM cu instrumentul ITSM existent și a integrat toți inginerii pe o singură platformă.
Am capturat documentația IT existentă a clientului în instrumentul BLiTS Auto-Contract, care a redus timpul de negociere a acordului de servicii la numai 2 săptămâni, iar cu BLiTS Smart Workflow am reflectat și am extins procesul clientului din sistemul ITSM existent.
Rezultate
În doar 10 zile am capturat toate cerințele clientului, am analizat punctele nevralgice și am definit dorința unui nou plan de gestionare a serviciilor IT.
Procesul de depunere a tichetelor s-a transformat substanțial, de la intrări manuale la procese și fluxuri de lucru automatizate, cu o reducere cu 40 % a costurilor operațiunilor de servicii IT prin automatizarea majorității sarcinilor de teren ale inginerilor interni și de teren și prin eliminarea în proporție de 100 % a costurilor de licențiere a inginerilor pentru sistemul ITSM anterior.
Transformarea autonomă a serviciilor a scutit managerii IT seniori interni de responsabilitățile anterioare de gestionare zilnică, permițându-le să se concentreze pe alte sarcini importante.