×

Prezentare generală a serviciului nostru POS de vânzare cu amănuntul

Găsirea partenerului potrivit de servicii de asistență POS înseamnă să găsiți unul care să ofere o gestionare completă a ciclului de viață pentru sistemul dvs. de vânzare cu amănuntul, cu o echipă de asistență activă și personală.
Un partener care vă poate ajuta să vă depanați problemele și să ia măsuri educaționale pentru a vă ajuta să navigați mai bine în POS-ul în viitor, astfel încât ambele părți să poată lucra spre obiective comune pe măsură ce afacerea dvs. se extinde.

Reparații și întreținere hardware POS

Dacă hardware-ul dvs. POS trebuie reparat, serviciul nostru de asistență POS de vânzare cu amănuntul oferă expertiză tehnică este partenerul dvs. potrivit, deoarece am stabilit parteneriate cu:

  • IBM
  • NCR
  • ELO
  • BAR
  • HP
  • Și alt producător de frunte

Serviciul global de tehnicieni de teren la fața locului

KompiTech oferă clienților noștri o acoperire globală a serviciului de asistență POS de vânzare cu amănuntul. Tehnicienii noștri pot fi trimiși în orice moment înștiințări la adresa locației dvs. de vânzare cu amănuntul, serviciul nostru de asistență la fața locului poate fi adaptat pentru a îndeplini orele locale de deschidere ale locațiilor dvs. de vânzare cu amănuntul la nivel global.
Oferim asistență POS de înaltă calitate pentru a le permite comercianților să profite la maximum de sistemul lor POS. Tehnicienii noștri de asistență au cunoștințele, abilitățile, pregătirea și experiența practică de care aveți nevoie pentru a depana orice problemă legată de punctul de vânzare, fie că este vorba despre o imprimantă de chitanțe defectuoasă, un cod de eroare pe terminalul dvs. sau o întrerupere a sistemului complet.

Avantajele cheie ale serviciului nostru de asistență POS pentru retail

oferit pe Platforma KompiTech BLiTS ITSM

+70%

+70%

Rezoluție mai rapidă a biletelor care poate fi realizată prin platforma de servicii autonome BLiTS, combinată cu inginerii noștri proactivi de asistență locală.
60%

60%

Reducerea costurilor prin automatizare și costuri de suport IT asociate cu mai multe straturi de furnizori sau subcontractanți IT.
100%

100%

Eficiența serviciilor, fluxul de comunicare în timp real și vizibilitatea serviciilor complete pentru clienți.

O lună întreagă gratuită pentru a încerca

Serviciul de asistență KompiTech BLiTS Retails POS

  • Acces complet la biroul nostru de servicii 24/7
  • Acces la tehnicieni de teren experimentați și profesioniști KompiTech la nivel global
  • Solicitați ajutor IT oriunde la nivel global
  • Acces instantaneu la platformă pentru a ridica bilete utilizând acordul juridic online KompiTech, fără proces prelungit de contract juridic
  • Plata prin factură sau card de credit
  • Plata pe oră de asistență la fața locului
  • Până la 10 bilete incluse în pachetul Business Aveți mai multe bilete lunare?
De la 0 $ pe lună
$
0

pentru prima lună

Crearea unui bilet
Nu este necesar un card de credit