×

Prezentare generală a suportului nostru pentru dispozitive mobile

KompiTech oferă suport tehnic pentru toate dispozitivele Android și iOS pentru a rezolva problemele rapid de oriunde, oricând, când utilizatorii sunt mereu în mișcare, cu smartphone-urile și tabletele în mână.
Când dispozitivele trebuie configurate, când e-mailurile nu pot fi trimise sau când problemele tehnice iau în cale.

Sistemul de operare Android
iOS

Serviciul nostru de asistență acoperă mai jos marca dispozitivelor mobile.

Cu ajutorul KompiTech, putem rezolva rapid problemele tehnice ale tabletei sau smartphone-ului dumneavoastră.

    • Măr
    • Samsung
    • Huwaei
    • Sony
    • Nokia
    • LG

Servicii incluse.

  • BBirou de service 24×7
  • Achiziții pentru dispozitive mobile
  • Asistență la fața locului

Avantajele cheie ale serviciului de asistență pentru dispozitive mobile

oferit pe Platforma KompiTech BLiTS ITSM

+70%

+70%

Rezoluție mai rapidă a biletelor care poate fi realizată prin platforma de servicii autonome BLiTS, combinată cu inginerii noștri proactivi de asistență locală.
60%

60%

Reducerea costurilor prin automatizare și costuri de suport IT asociate cu mai multe straturi de furnizori sau subcontractanți IT.
100%

100%

Eficiența serviciilor, fluxul de comunicare în timp real și vizibilitatea serviciilor complete pentru clienți.

O lună întreagă gratuită pentru a încerca

Compatibilitate KompiTech BLiTS pentru dispozitive mobile

  • Acces complet la biroul nostru de servicii 24x7
  • Acces la tehnicieni KompiTech experimentați și profesioniști
  • Solicitați ajutor IT oriunde la nivel global
  • Acces instantaneu la platformă utilizând acordul legal online KompiTech, fără proces de contract legal prelungit
  • Plata prin factură sau card de credit
  • Plata pe oră de serviciu
  • Până la 10 bilete incluse în pachetul Business Aveți mai multe bilete lunare?
De la 0 $ pe lună
$
0

Pentru prima lună

Crearea unui bilet
Nu este necesar un card de credit