×

De ce KompiTech Ad-Hoc Support?

100%

100%

Automatizat pentru a fi ușor de utilizat cu instrumentul de automatizare BLiTS Platform în centrul său, de la înregistrarea și rezolvarea tichetelor, până la facturare și facturare.
24/7

24/7

Echipa Service Desk pentru a vă gestiona și sprijini pe tot parcursul 24/7/365, în gestionarea comunicării pentru o rezolvare mai rapidă a biletelor.
99%

99%

Satisfacția clienților este garantată prin intermediul echipei noastre de tehnicieni cu experiență și manageri de furnizare a serviciilor.

Servicii IT ad-hoc KompiTech

Birou de service 24/7

Birou de service 24/7

  • Prezentare generală
  • Echipa de service 24/7
  • Caracteristici cheie
  • Beneficii cheie
CITEŞTE MAI MULT
Asistență POS retail

Asistență POS retail

  • Prezentare generală
  • Reparatii si intretinere hardware
  • Tehnicieni de teren la fața locului
  • Servicii și beneficii cheie
CITEŞTE MAI MULT
Suport pentru soluții de conferință

Suport pentru soluții de conferință

  • Prezentare generală
  • Soluții acceptate
  • Servicii si Beneficii
CITEŞTE MAI MULT
Suport pentru dispozitive mobile

Suport pentru dispozitive mobile

  • Prezentare generală
  • Sistem de operare acceptat
  • Dispozitive acceptate
CITEŞTE MAI MULT
Asistență pentru imprimante

Asistență pentru imprimante

  • Imprimante locale
  • Dispozitive multifuncționale
  • Imprimante de rețea
CITEŞTE MAI MULT
Asistență PC

Asistență PC

  • Prezentare generală
  • Dispozitive acceptate
  • Servicii si Beneficii
  • De ce KompiTech PC Support Services?
CITEŞTE MAI MULT
Suport IT pentru utilizatorii finali

Suport IT pentru utilizatorii finali

  • PC-uri
  • Imprimante
  • Telefoane
  • Soluții de conferințe
  • POS de vânzare cu amănuntul
CITEŞTE MAI MULT
Tehnicieni de teren la nivel mondial

Tehnicieni de teren la nivel mondial

  • Ingineri de teren la fața locului la nivel mondial
  • Servicii IMAC
  • Proiecte
CITEŞTE MAI MULT
Suport pe teren pentru centrul de date

Suport pe teren pentru centrul de date

  • Servere
  • Firewall-uri
  • Routere
  • Comutatoare
  • Rack și cablare
CITEŞTE MAI MULT
Field Support Request Pricing Form

Submit a Request

Already a customer? LOG IN

Title

Date

Budget in $

Payment option

First name

Last name

Company

TELEFON*

Description

Address, Country City

E-MAIL*

Întrebări frecvente

  • Care este scopul plății pe oră de serviciu?

    Când ridicați un bilet, va trebui să trimitem un tehnician la locația specificată. Timpul necesar tehnicianului pentru a rezolva problema este facturat pe oră.

  • Care este diferența dintre serviciile ad-hoc și cele gestionate?

    Serviciul Ad-Hoc vă oferă acces instantaneu la platformă și vă permite să ridicați bilete. Este ideal pentru o cerere sau un proiect unic, permițându-vă să solicitați cu ușurință trimiterea la fața locului a unui tehnician.
    Serviciile gestionate oferă un management cuprinzător al serviciilor IT, cu un domeniu de aplicare mult mai mare, permițându-vă să externalizați o parte sau întregul management al serviciilor IT.

  • Cum se trece de la suportul ad-hoc la serviciile gestionate?

    Contactați-ne dacă doriți să treceți de la un serviciu ad-hoc la un serviciu gestionat.

  • De unde știu că un inginer desemnat este calificat să-mi completeze biletul?

    Angajăm doar profesioniști calificați și cu experiență pentru a ne asigura că oferim clienților noștri soluții de calitate.
    De asemenea, am dezvoltat programul de certificare KompiTech BLiTS pentru a asigura cea mai înaltă calitate a serviciilor.

  • Când pot anula abonamentul?

    Puteți anula oricând. Anularea este efectivă la sfârșitul perioadei actuale de abonament. Pentru Planul anual, anularea este efectivă la sfârșitul anului pentru care ați plătit. Pentru planul lunar, anularea este efectivă la sfârșitul lunii pentru care ați plătit.

Vedeți cum utilizează clienții KompiTech BLiTS

Pentru a ridica cu ușurință o cerere pentru un nou dispozitiv al companiei, o aplicație sau acces la sistem.

VEDEȚI VIDEO

Create a Requests. See how you can easily create a request on KompiTech BLiTS platform and get support at any location. Click here to sign-in if you are already a customer.

Pentru a vizualiza automat un rezumat al lucrărilor efectuate.

VEDEȚI VIDEO

No of constant chasing the technical support for update with KompiTech BLiTS as any action is automatically tracked while providing you with updates. Real-time Tickets Updates

Pentru a vizualiza automat un rezumat al lucrărilor efectuate.

VEDEȚI VIDEO

No manual Word document or Excel sheet. KompiTech BLiTS automatically record work performed by each support agent and easily available for customer review. Download Performed Tasks Report.