Când ridicați un bilet, va trebui să trimitem un tehnician la locația specificată. Timpul necesar tehnicianului pentru a rezolva problema este facturat pe oră.
Solicitați un tehnician IT
Oricând, Oriunde.

De ce KompiTech Ad-Hoc Support?
100%
Automatizat pentru a fi ușor de utilizat cu instrumentul de automatizare BLiTS Platform în centrul său, de la înregistrarea și rezolvarea tichetelor, până la facturare și facturare.24/7
Echipa Service Desk pentru a vă gestiona și sprijini pe tot parcursul 24/7/365, în gestionarea comunicării pentru o rezolvare mai rapidă a biletelor.99%
Satisfacția clienților este garantată prin intermediul echipei noastre de tehnicieni cu experiență și manageri de furnizare a serviciilor.Servicii IT ad-hoc KompiTech
Birou de service 24/7
- Prezentare generală
- Echipa de service 24/7
- Caracteristici cheie
- Beneficii cheie
Asistență POS retail
- Prezentare generală
- Reparatii si intretinere hardware
- Tehnicieni de teren la fața locului
- Servicii și beneficii cheie
Suport pentru soluții de conferință
- Prezentare generală
- Soluții acceptate
- Servicii si Beneficii
Suport pentru dispozitive mobile
- Prezentare generală
- Sistem de operare acceptat
- Dispozitive acceptate
Asistență pentru imprimante
- Imprimante locale
- Dispozitive multifuncționale
- Imprimante de rețea
Asistență PC
- Prezentare generală
- Dispozitive acceptate
- Servicii si Beneficii
- De ce KompiTech PC Support Services?
Suport IT pentru utilizatorii finali
- PC-uri
- Imprimante
- Telefoane
- Soluții de conferințe
- POS de vânzare cu amănuntul
Tehnicieni de teren la nivel mondial
- Ingineri de teren la fața locului la nivel mondial
- Servicii IMAC
- Proiecte
Suport pe teren pentru centrul de date
- Servere
- Firewall-uri
- Routere
- Comutatoare
- Rack și cablare
Submit a Request
Already a customer? LOG INTitle
Date
Budget in $
Payment option
First name
Last name
Company
TELEFON*
Description
Address, Country City
E-MAIL*
Întrebări frecvente
-
Care este scopul plății pe oră de serviciu?
-
Care este diferența dintre serviciile ad-hoc și cele gestionate?
Serviciul Ad-Hoc vă oferă acces instantaneu la platformă și vă permite să ridicați bilete. Este ideal pentru o cerere sau un proiect unic, permițându-vă să solicitați cu ușurință trimiterea la fața locului a unui tehnician.
Serviciile gestionate oferă un management cuprinzător al serviciilor IT, cu un domeniu de aplicare mult mai mare, permițându-vă să externalizați o parte sau întregul management al serviciilor IT. -
Cum se trece de la suportul ad-hoc la serviciile gestionate?
Contactați-ne dacă doriți să treceți de la un serviciu ad-hoc la un serviciu gestionat.
-
De unde știu că un inginer desemnat este calificat să-mi completeze biletul?
Angajăm doar profesioniști calificați și cu experiență pentru a ne asigura că oferim clienților noștri soluții de calitate.
De asemenea, am dezvoltat programul de certificare KompiTech BLiTS pentru a asigura cea mai înaltă calitate a serviciilor. -
Când pot anula abonamentul?
Puteți anula oricând. Anularea este efectivă la sfârșitul perioadei actuale de abonament. Pentru Planul anual, anularea este efectivă la sfârșitul anului pentru care ați plătit. Pentru planul lunar, anularea este efectivă la sfârșitul lunii pentru care ați plătit.