×

Prezentare generală a biroului nostru de service 24/7

Serviciul KompiTech asigură furnizarea de servicii de înaltă calitate clienților noștri în timp util.
Este singurul tău punct de contact în gestionarea comunicării privind ridicarea și urmărirea biletelor, cum ar fi incidente sau solicitări de servicii.

Echipa de service 24/7

Biroul nostru de servicii IT este disponibil în mai multe limbi și fusuri orare.
Cu o echipă de profesioniști IT complet calificați și cu experiență, oferim ajutor IT de la distanță 24/7 pentru rezolvarea eficientă a incidentelor sensibile la timp și gestionarea solicitărilor de servicii.
Acoperim nevoile dvs. IT non-stop, în afara orelor de lucru, la sfârșit de săptămână și de sărbătorile legale.

Caracteristici și beneficii KompiTech Service Desk

Pentru a asigura costurile și eficiența furnizării serviciilor, biroul nostru de service 24/7 folosește instrumentele KompiTech BLiTS ITSM pentru:

  • Gestionarea cererilor de servicii
  • Managementul incidentelor
  • Managementul cunoștințelor
  • Managementul problemelor
  • Managementul schimbării
  • Facturare
  • Raport

Instrumentul nostru inovator ITSM acționează ca un singur punct intuitiv al gestionării serviciilor IT.
Permite automatizarea pentru gestionarea fără probleme a furnizării serviciilor, inclusiv monitorizarea în timp real a rezoluției biletelor, actualizări live și tehnologia Smart Contracts pentru o transparență maximă a termenilor, acordurilor și proceselor serviciilor.

Service Included

Personal IT

Personal IT

  • Personal dedicat full-time
  • Personal IT temporar
  • Tehnicieni de service pe teren
  • Personal IT la cerere
  • Personal IT de la distanță
CITEŞTE MAI MULT
Suport pentru soluții de conferință

Suport pentru soluții de conferință

  • Prezentare generală
  • Soluții acceptate
  • Servicii si Beneficii
CITEŞTE MAI MULT
Locul de muncă digital

Locul de muncă digital

  • Calcul utilizatorului final
  • Birou de service 24/7
  • Suport VIP
  • Asistență pentru lucru de acasă
  • Windows Roll/Out
CITEŞTE MAI MULT
Suport IT pentru utilizatorii finali

Suport IT pentru utilizatorii finali

  • PC-uri
  • Imprimante
  • Telefoane
  • Soluții de conferințe
  • POS de vânzare cu amănuntul
CITEŞTE MAI MULT
Suport pentru dispozitive mobile

Suport pentru dispozitive mobile

  • Prezentare generală
  • Sistem de operare acceptat
  • Dispozitive acceptate
CITEŞTE MAI MULT
Asistență PC

Asistență PC

  • Prezentare generală
  • Dispozitive acceptate
  • Servicii si Beneficii
  • De ce KompiTech PC Support Services?
CITEŞTE MAI MULT
Asistență pentru imprimante

Asistență pentru imprimante

  • Imprimante locale
  • Dispozitive multifuncționale
  • Imprimante de rețea
CITEŞTE MAI MULT
Asistență POS retail

Asistență POS retail

  • Prezentare generală
  • Reparatii si intretinere hardware
  • Tehnicieni de teren la fața locului
  • Servicii și beneficii cheie
CITEŞTE MAI MULT
Achiziționarea de hardware IT

Achiziționarea de hardware IT

  • PC-uri
  • Servere
  • Dispozitive portabile
  • Hardware de rețea
  • Dispozitive de stocare
  • Componente de teleconferință
CITEŞTE MAI MULT
Managementul infrastructurii IT

Managementul infrastructurii IT

  • Management LAN/WLAN
  • Managementul sistemelor
  • Servicii cloud și migrație
CITEŞTE MAI MULT

Avantajele cheie ale biroului nostru de service

oferit pe Platforma KompiTech BLiTS ITSM

+70%

+70%

Rezoluție mai rapidă a biletelor care poate fi realizată prin platforma de servicii autonome BLiTS, combinată cu inginerii noștri proactivi de asistență locală.
60%

60%

Reducerea costurilor prin automatizare și costuri de suport IT asociate cu mai multe straturi de furnizori sau subcontractanți IT.
100%

100%

Eficiența serviciilor, fluxul de comunicare în timp real și vizibilitatea serviciilor complete pentru clienți.

O lună întreagă gratuită pentru a încerca

Serviciul de asistență KompiTech BLiTS PC

  • Acces la biroul nostru de service 24/7
  • Experimentați o nouă abordare inovatoare pentru Service Desk, alimentată de
    KompiTech BLiTS ITSM Transformare autonomă a serviciilor
  • Suport în mai multe limbi în multi-geolocație
  • Agenți instruiți din Service Desk care sunt aliniați cu procesele dvs
  • Acces la tehnicieni KompiTech experimentați și profesioniști
  • Solicitați ajutor IT oriunde la nivel global
  • Acces instantaneu la platformă utilizând acordul legal online KompiTech,
    fără proces de contract legal prelungit
  • Plătiți prin factură sau card de credit
  • Plătiți pe oră de serviciu
  • Până la 10 bilete incluse în pachetul de bază Aveți mai multe bilete lunare?
De la 0 $ pe lună
$
0

pentru prima lună

Crearea unui bilet
Nu este necesar un card de credit