Pentru prima lună
Suport IT pentru utilizatorii finali
Prezentare generală a serviciului nostru de asistență IT pentru utilizatorii finali
Noi credem că dispozitivele sănătoase și funcționale ale angajaților au un rol cheie în productivitatea oricărei organizații și fac parte din coloana vertebrală a unei companii în creștere.
Dacă sunteți în căutarea unui partener IT de încredere care nu numai că vă va ajuta să asigurați continuitatea afacerii, dar se va asigura, de asemenea, că dispozitivele angajaților organizației dvs. continuă să funcționeze indiferent de locația lor, suntem aici pentru dvs.
La KompiTech oferim servicii de suport IT globale, receptive, care se potrivesc nevoilor IT ale companiilor și bugetelor.
Cu peste un deceniu de experiență în furnizarea de servicii de suport IT pentru utilizatorii finali și ingineri de servicii de teren pentru întreprinderi la nivel global, KompiTech este un furnizor de outsourcing IT de încredere pentru companiile cu gândire de viitor care caută excelența operațională, asigurând nici un sacrificiu în calitate.
Abordarea noastră
Dispozitivele utilizatorilor finali sunt esențiale pentru productivitatea angajaților.
Serviciul de asistență IT pentru utilizatorii finali de la KompiTech permite organizațiilor să deblocheze strategia de asistență corectă, în special celor cu o politică IT BYOD, care include combinarea dispozitivelor corporative și personale pentru a accesa rețeaua corporativă.
KompiTech oferă expertiză în materie de asistență IT 24 de ore din 24, care asigură securitatea necesară fie pentru un mediu de utilizare exclusiv corporativă, fie pentru un mediu combinat de dispozitive personale ale utilizatorului final.

Service Included
Birou de service 24/7
- Prezentare generală
- Echipa de service 24/7
- Caracteristici cheie
- Beneficii cheie
Asistență PC
- Prezentare generală
- Dispozitive acceptate
- Servicii si Beneficii
- De ce KompiTech PC Support Services?
Asistență pentru imprimante
- Imprimante locale
- Dispozitive multifuncționale
- Imprimante de rețea
Asistență POS retail
- Prezentare generală
- Reparatii si intretinere hardware
- Tehnicieni de teren la fața locului
- Servicii și beneficii cheie
Suport pentru dispozitive mobile
- Prezentare generală
- Sistem de operare acceptat
- Dispozitive acceptate
Suport pentru soluții de conferință
- Prezentare generală
- Soluții acceptate
- Servicii si Beneficii
Principalele beneficii ale serviciului de asistență IT pentru utilizatorii finali
oferite pe platforma KompiTech BLiTS ITSM
+70%
Rezolvarea mai rapidă a problemelor se poate realiza prin intermediul platformei autonome de servicii BLiTS, combinată cu inginerii noștri proactivi de asistență locală.60%
Reducerea costurilor prin automatizare și a costurilor de asistență IT asociate cu mai multe straturi de furnizori sau subcontractanți IT.100%
Eficiența serviciilor, fluxul de comunicare în timp real și vizibilitatea serviciilor complete pentru clienți.O lună întreagă gratuită pentru a încerca
Serviciul de asistență IT pentru utilizatorii finali KompiTech BLiTS
- Acces complet la biroul nostru de servicii 24/7
- Acces la tehnicieni KompiTech experimentați și profesioniști
- Solicitați ajutor IT oriunde la nivel global
- Acces instantaneu la platformă utilizând acordul juridic online KompiTech, fără un proces prelungit de contract juridic
- Plata prin factură sau card de credit
- Plata pe oră de serviciu
- Până la 10 bilete incluse în pachetul Business Aveți mai multe bilete lunare?