×

Acord privind furnizarea de servicii de asistență ad-hoc Vă rugăm să citiți termenii și condițiile prezentului Acord privind furnizarea de servicii de asistență ad-hoc (“Acordul”) înainte de a opta pentru utilizarea serviciilor.
Acesta este un contract obligatoriu din punct de vedere juridic încheiat de și între KompiTech GmbH, o societate înregistrată în Elveția, cu numărul de identificare CHE-272.063.992, cu sediul social în Thurgauerstrasse 40, Zürich, Cod poștal 8050, Elveția (“KompiTech”) și entitatea care acceptă acești termeni (“Clientul”).
Prezentul acord intră în vigoare în ziua în care sunt îndeplinite ambele condiții de mai jos:
(i) Clientul își dă acordul în mod electronic cu privire la acesta și
(ii) intenția Clientului de a încheia prezentul Acord este confirmată de KompiTech, astfel cum se indică în clauza 1.2 din prezentul (“Data intrării în vigoare”).
Dacă acceptați în numele clientului, declarați și garantați că:
(i) aveți autoritate legală deplină pentru a vă lega angajatorul sau entitatea aplicabilă de termenii și condițiile prezentului contract;
(ii) ați citit și înțelegeți prezentul acord; și
(iii) sunteți de acord, în numele părții pe care o reprezentați, cu prezentul acord.
Dacă nu sunteți de acord cu termenii și condițiile din prezentul document sau dacă nu aveți autoritatea legală de a obliga Clientul, vă rugăm să nu faceți clic pe butonul “Accept” de mai jos.
Prezentul acord reglementează accesul și utilizarea de către client a serviciilor și intră în vigoare la data intrării în vigoare.

  1. Servicii
  • Abonamentul la unul dintre pachetele de servicii de platformă – “Basic”, “Business” sau “Corporate”, oferite de KompiTech (“Pachet”), oferă clientului acces și un drept neexclusiv, limitat în timp, de a utiliza instrumentul (platforma) de ticketing al KompiTech numit BLiTS (“Platformă”), care permite clientului să depună cereri individuale de furnizare de servicii IT în funcție de nevoile sale.
  • După ce Clientul face o selecție a Pachetului și a Planului de abonament care este cel mai convenabil pentru nevoile sale, KompiTech validează cererea Clientului și, atunci când este aprobată, Clientului i se va furniza o confirmare care rezumă toate detaliile.
  • Începând cu data intrării în vigoare, KompiTech trebuie:
    (i) asigură accesul Clientului la Platformă și funcționalitatea corespunzătoare a Platformei (“Servicii de Platformă”) și
    (ii) furnizează Clientului serviciile IT pe care Clientul le solicită, astfel cum sunt definite în cererile sale de furnizare de servicii IT transmise Platformei (“Servicii IT”) (Serviciile Platformei și Serviciile IT împreună, “Serviciile”).
  • Atunci când solicită furnizarea de servicii IT, clientul trebuie să furnizeze descrierea, urgența, precum și alte detalii, cum ar fi locația sa (sau, după caz, orice site al clientului unde urmează să fie furnizate serviciile IT), care sunt necesare pentru furnizarea de servicii IT în fiecare dintre cererile sale de furnizare de servicii IT transmise către platformă (“bilet”).
  • Orice bilet trimis de client trebuie confirmat de KompiTech.
    Odată ce biletul a fost trimis și confirmat de KompiTech, acesta devine obligatoriu și nu mai poate fi rechemat.
    Orice modificare a unui astfel de bilet este permisă pe baza unui acord reciproc cu biroul de servicii al KompiTech.
    În cazul în care modificările biletului menționate în propoziția anterioară au un impact negativ direct sau indirect asupra nivelurilor de servicii, clientul acceptă faptul că KompiTech nu poate garanta îndeplinirea nivelurilor respective în acest caz și acest lucru nu va fi considerat o încălcare a prezentului contract.
  • KompiTech va asigura următoarele niveluri de servicii pentru serviciile IT (“niveluri de servicii”).
    În niciun caz KompiTech nu va fi trasă la răspundere pentru neatingerea nivelurilor de servicii în cazul în care neatingerea acestora este cauzată de actele clientului și/sau de neîndeplinirea obligațiilor clientului în temeiul prezentului contract.
  • Clientul acceptă prin prezenta că KompiTech poate recurge la subcontractanți, în totalitate sau parțial, la propria discreție, atunci când prestează serviciile, cu condiția ca partea subcontractantă să rămână pe deplin răspunzătoare pentru toate aceste obligații subcontractate și să accepte răspunderea deplină între părți pentru acțiunile și/sau inacțiunile subcontractanților săi, ca și cum aceste acțiuni și/sau inacțiuni ar fi ale sale proprii.
  1. Taxe și plăți
  • Există o taxă fixă pentru serviciile platformei (“taxa pentru serviciile platformei”), care este percepută lunar sau ca o plată unică anuală (“plan de abonament”).
    Valoarea exactă a taxei pentru serviciile platformei și perceperea acestei taxe depind de alegerea pachetului și a planului de abonament efectuate de client.
  • Pe lângă taxa pentru serviciile platformei, clientul este, de asemenea, obligat să plătească taxe pentru serviciile IT solicitate (“taxa pentru serviciile IT”) care se plătesc lunar.
    Suma exactă depinde de alegerea Clientului, deoarece Platforma oferă o anumită gamă de prețuri, în principal în funcție de urgența Biletului.
    Taxa pentru serviciile IT include toate deplasările și cheltuielile necesare.
  • Pe baza pachetului și a planului de abonament al clientului, KompiTech va factura clientului anual sau lunar pentru serviciile platformei și lunar pentru serviciile IT care au fost efectuate în mod corespunzător în conformitate cu biletele trimise și rezolvate în luna respectivă.
    Datele referitoare la activitatea Clientului în cadrul Platformei vor servi drept bază pentru facturare.
  • Clientul va efectua plata tuturor facturilor necontestate în termen de 30 de zile de la primirea acestora.
  • Moneda facturilor este euro.
  • Plățile trebuie efectuate exclusiv în contul bancar menționat pe factură.
  • Toate taxele prevăzute în prezentul acord nu includ taxele aplicabile (inclusiv TVA și orice alte taxe pe vânzări) percepute sau impuse în prezent sau în viitor asupra acestora.
    Facturile KompiTech vor menționa separat toate taxele aplicabile.
    Clientul nu va fi răspunzător pentru nicio taxă care nu este inclusă pe factura aplicabilă, iar KompiTech va apăra și va despăgubi pe deplin Clientul pentru orice răspundere care decurge dintr-o astfel de omisiune.
  • Orice contestație a facturii trebuie depusă înainte de data scadenței facturii.
    În cazul în care clientul contestă factura, acesta are dreptul de a reține plata sumei contestate până la soluționarea litigiului.
    Părțile lucrează cu bună-credință pentru a rezolva astfel de probleme în termen de 14 zile de la notificarea litigiului.
  • În cazul în care clientul nu își îndeplinește obligația de plată în ceea ce privește o factură necontestată sau o factură contestată în mod nejustificat în termenul de plată stabilit mai sus și nu o plătește nici măcar în termenul suplimentar acordat de KompiTech, clientul acceptă că KompiTech poate proceda în conformitate cu clauza 4.2 (i) din prezentul document.
  • Plățile întârziate pot fi purtătoare de dobândă la rata de 0,5 % pe lună de la data scadenței până la plata integrală.
    Clientul va fi responsabil pentru toate cheltuielile rezonabile (inclusiv onorariile avocaților) suportate de KompiTech pentru colectarea acestor sume în întârziere, cu excepția cazului în care aceste sume în întârziere se datorează inexactităților de facturare ale KompiTech.
  1. Obligațiile părților
  • KompiTech va, în conformitate cu prezentul acord:
    • să asigure funcționarea sigură a Platformei și să furnizeze Clientului Servicii IT în conformitate cu Biletele Clientului în mod corespunzător și în timp util.
      Serviciile vor fi prestate cu acuratețe și eficiență în conformitate cu cele mai înalte standarde profesionale și industriale actuale;
    • prestarea serviciilor cu personal care este instruit și calificat în mod corespunzător pentru un anumit scop;
    • este responsabil de respectarea tuturor legilor, statutelor, regulamentelor și codurilor de practică aplicabile referitoare la furnizarea serviciilor și la toate obligațiile sale în temeiul prezentului contract;
    • să lucreze și să coopereze cu personalul clientului și cu orice alt personal notificat de către client;
    • să încheie și să mențină, pe cheltuiala sa, o asigurare completă, inclusiv o asigurare de răspundere civilă profesională și o asigurare de răspundere civilă generală pentru a-și acoperi obligațiile și eventualele obligații;
    • să se asigure în orice moment că angajații, agenții și subcontractanții săi respectă orice lege aplicabilă și standardele de piață referitoare la mediu, responsabilitatea socială a întreprinderilor, conduită, securitate și sănătate și siguranță în timp ce se află pe amplasamentele clientului.
  • Clientul va, în conformitate cu prezentul acord:
    • să furnizeze KompiTech cu promptitudine toată cooperarea, informațiile și contribuțiile rezonabile solicitate de KompiTech pentru a-și îndeplini obligațiile în temeiul prezentului acord;
    • să plătească taxa pentru serviciile de platformă și taxa pentru serviciile IT, cu condiția ca KompiTech să fi efectuat și/sau furnizat serviciile relevante la care se referă taxele în conformitate cu prezentul acord;
    • dacă este cazul, furnizați KompiTech tot accesul necesar la site-urile solicitate de KompiTech în scopul furnizării serviciilor;
    • să informeze KompiTech cu regularitate și promptitudine cu privire la orice fapte importante care pot afecta furnizarea serviciilor.
  1. Rezilierea
  • Oricare dintre părți poate rezilia prezentul acord printr-o notificare scrisă care va intra în vigoare la sfârșitul perioadei de abonament la pachetul clientului – de exemplu, pentru planul de abonament anual, anularea va intra în vigoare la sfârșitul anului în care se face rezilierea, iar pentru planul de abonament lunar, la sfârșitul lunii în care se face rezilierea.
  • KompiTech poate suspenda prestarea serviciilor sau rezilia prezentul acord cu efect imediat dacă:
    (i) Clientul încalcă în mod semnificativ Acordul și nu remediază această încălcare în perioada de remediere prevăzută de KompiTech;
    (ii) Clientul își încetează operațiunile comerciale sau face obiectul unei proceduri de insolvență și procedura nu este respinsă în termen de 60 de zile
    (iii) își declară incapacitatea de a-și plăti datoriile la scadență sau depune o cerere de lichidare sau dizolvare.
  • La încetarea prezentului acord din orice motiv:
    (i) Părțile vor depune eforturi rezonabile și de bună credință pentru a implementa, cât mai rapid posibil, o reziliere fără probleme care să reducă la minimum impactul negativ asupra Clientului;
    (ii) KompiTech va livra Clientului toate Serviciile în așteptare;
    (iii) clientul va plăti toate sumele datorate către KompiTech pentru serviciile prestate în conformitate cu prezentul acord și
    (iv) fiecare parte va returna cu promptitudine informațiile confidențiale celui care le-a divulgat.
    La încetarea prezentului acord, dispozițiile prezentului acord care, prin natura lor, sunt destinate să supraviețuiască (cum ar fi confidențialitatea, drepturile de proprietate intelectuală, despăgubirile, răspunderea, legea aplicabilă și soluționarea litigiilor) vor supraviețui.
  1. Drepturile de proprietate intelectuală
  • Cu excepția celor prevăzute în mod expres în prezentul acord, acesta nu acordă nici uneia dintre părți drepturi, implicite sau de altă natură, asupra conținutului celeilalte părți sau asupra proprietății intelectuale a celeilalte părți.
    Între părți, clientul deține toate drepturile de proprietate intelectuală asupra datelor clientului, iar KompiTech deține toate drepturile de proprietate intelectuală asupra serviciilor.
    Cu toate acestea, în cazul în care există o divulgare de materiale care conțin drepturi de proprietate intelectuală, partea de origine va permite părții destinatare să utilizeze drepturile sale de proprietate intelectuală prin acordarea către partea destinatară a unei licențe netransferabile, neexclusive și fără redevențe pentru a utiliza aceste drepturi de proprietate intelectuală numai în măsura necesară în scopuri legate de servicii.
  1. Confidențialitate
  • Fiecare parte va:
    (i) să protejeze informațiile confidențiale ale celeilalte părți cu același nivel de atenție pe care îl utilizează pentru a-și proteja propriile informații confidențiale; și
    (ii) să nu divulge informațiile confidențiale, cu excepția afiliaților, angajaților, agenților și contractorilor care trebuie să le cunoască și care au convenit în scris să le păstreze confidențiale.
    Fiecare parte (și orice afiliați, angajați, agenți și contractanți cărora le-a divulgat informații confidențiale) poate utiliza informațiile confidențiale numai pentru a-și exercita drepturile și a-și îndeplini obligațiile care îi revin în temeiul prezentului contract, acordând o atenție rezonabilă protejării acestora.
    Fiecare parte este responsabilă pentru orice acțiuni ale afiliaților, angajaților, agenților și contractanților săi care încalcă prezenta clauză.
  • Informațiile confidențiale nu includ informații care:
    (i) destinatarul informațiilor confidențiale știa deja;
    (ii) devin publice fără vina destinatarului;
    (iii) au fost dezvoltate independent de către destinatar; sau
    (iv) au fost furnizate în mod legal destinatarului de către o altă parte.
  • Fiecare parte recunoaște că soluțiile pecuniare vor fi inadecvate pentru a proteja informațiile confidențiale și că măsurile asiguratorii vor fi adecvate pentru a proteja aceste drepturi.
    Fiecare parte recunoaște că partea care divulgă informațiile va suferi un prejudiciu ireparabil în măsura în care oricare dintre condițiile prezentului acord este încălcată și este de acord ca aceste condiții să poată fi puse în aplicare prin
    (i) emiterea unei ordonanțe care să împiedice copierea, duplicarea, utilizarea, difuzarea sau divulgarea autorizată a oricăror informații confidențiale sau
    (ii) orice alte căi de atac, întrucât căile de atac sunt cumulative și nu exclusive față de orice altă cale sau căi de atac.
  • Fiecare parte poate dezvălui informațiile confidențiale ale celeilalte părți atunci când acest lucru este impus de lege, dar numai după ce, în cazul în care acest lucru este permis de lege:
    (i) depune eforturi comerciale rezonabile pentru a notifica cealaltă parte; și
    (ii) oferă celeilalte părți posibilitatea de a contesta divulgarea.
  • Obligațiile prevăzute în prezenta clauză 6 supraviețuiesc rezilierii prezentului acord pentru o perioadă de doi ani de la data ultimei divulgări de informații confidențiale în temeiul acestuia.
  • La încheierea relației dintre părți, toate informațiile confidențiale, inclusiv orice rapoarte, date, documente, fișiere sau alte informații rezultate din acestea, sunt returnate părții care le-a divulgat sau sunt distruse, iar dacă sunt distruse, partea care le primește furnizează o certificare scrisă a distrugerii.
  1. Protecția datelor
  • În cazul în care părțile prelucrează date cu caracter personal obținute pe baza prezentului acord, acestea sunt obligate să respecte dispozițiile Regulamentului (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) și orice altă legislație națională aplicabilă.
  • KompiTech informează clientul prin prezenta că va prelucra orice date cu caracter personal obținute de la client sau în numele acestuia în calitate de persoană împuternicită de operator de date cu caracter personal, caz în care se aplică anexa 1 la prezenta decizie.
  1. Răspundere
  • În niciun caz una dintre părți nu este răspunzătoare față de cealaltă pentru daune speciale, accidentale, indirecte sau consecutive (inclusiv pierderi de date, profituri sau venituri, costuri de capital sau costuri de întrerupere a activității) sau pentru daune exemplare sau punitive care rezultă din executarea prezentului acord, indiferent dacă aceste daune se bazează pe răspundere delictuală, garanție, contract sau orice altă teorie juridică, chiar dacă a fost informată cu privire la posibilitatea unor astfel de daune.
    Fără a aduce atingere oricăror alte dispoziții ale prezentului acord, orice limitare pretinsă a răspunderii părții, fie în ceea ce privește tipul, fie în ceea ce privește valoarea daunelor, nu se aplică niciunei cereri care rezultă din încălcarea de către parte a obligațiilor sale sau a obligațiilor de apărare și despăgubire ale părții.
  1. Soluționarea litigiilor
  • Orice litigiu sau reclamație care decurge din sau se referă la prezentul acord sau la încălcarea, rezilierea sau invaliditatea acestuia, se soluționează după cum urmează:
  • oricare dintre părți poate supune un litigiu spre soluționare prin transmiterea către cealaltă parte a unei notificări scrise a litigiului.
    Notificarea conține o scurtă expunere a naturii litigiului, soluția solicitată și alte informații relevante;
  • în cazul unui litigiu, părțile încearcă să depună toate eforturile pentru a se consulta și a negocia cu bună credință (prin reprezentanții lor numiți în mod corespunzător și autorizați să soluționeze litigiul) și încearcă să ajungă la o soluționare amiabilă, justă și echitabilă, satisfăcătoare pentru părțile menționate;
  • În cazul în care litigiul nu este soluționat prin consultări și negocieri în conformitate cu procesul menționat mai sus, acesta va fi supus jurisdicției exclusive a instanțelor din Elveția.
  1. Diverse
  • Cărți și evidențe.
    KompiTech va păstra înregistrări contabile complete și exacte pentru a susține și documenta toate taxele în temeiul prezentului acord.
    Aceste înregistrări vor fi păstrate pentru o perioadă de cel puțin 10 ani de la finalizarea serviciilor.
    Clientul (sau o organizație de contabilitate reținută și autorizată de către client) are dreptul de a solicita accesul la astfel de înregistrări, în scopuri de audit, atât timp cât este necesară păstrarea acestor înregistrări.
    Fiecare parte suportă propriile costuri ale unui audit în conformitate cu teza anterioară.
    În orice caz, KompiTech are dreptul de a contesta constatările auditului și nu va avea nicio răspundere pentru costurile auditului, altele decât cele proprii, până la soluționarea litigiului.
  • Non-solicitare și neconcurență.
    Niciuna dintre părți nu va căuta în mod activ să angajeze, direct sau indirect, personal al celeilalte părți sau subcontractanți ai acesteia care a fost angajat în legătură cu serviciile timp de 12 luni de la încetarea acordului.
    Prezenta clauză nu împiedică niciuna dintre părți să recruteze prin procesul normal de publicitate, interviu și acceptare.
    În cazul în care una dintre părți angajează personal cu încălcarea prezentei clauze, partea respectivă plătește celeilalte părți, cu titlu de daune-interese lichidate pentru o astfel de încălcare, 30 000 EUR pentru fiecare persoană angajată cu încălcarea prezentei clauze.
  • Forța majoră.
    Niciuna dintre părți nu este răspunzătoare față de cealaltă pentru întârzierea sau neexecutarea obligațiilor care îi revin în temeiul prezentului contract, ca urmare a unei cauze aflate în afara controlului său rezonabil, inclusiv, dar fără a se limita la un act de forță majoră, război sau război civil (declarat sau nu), acțiune ostilă sau războinică în timp de pace și conflict armat; acte de terorism; incendiu, inundație, explozie sau act extraordinar al naturii; sabotaj; pandemii; contaminare nucleară, chimică sau biologică, cu excepția cazului în care sursa sau cauza contaminării este rezultatul acțiunilor uneia dintre părți; sau acte ale autorității guvernamentale (“eveniment de forță majoră”).

Partea care pretinde că este împiedicată sau întârziată în îndeplinirea oricăreia dintre obligațiile sale din cauza unui caz de forță majoră notifică în scris cealaltă parte cu privire la această întârziere sau împiedicare cât mai curând posibil, indicând data de începere și amploarea întârzierii sau a împiedicării, cauza acesteia și durata estimată.
Partea care pretinde că este împiedicată sau întârziată în executarea oricăreia dintre obligațiile sale din cauza cazului de forță majoră ia toate măsurile rezonabile pentru a pune capăt cazului de forță majoră sau pentru a găsi o soluție prin care acordul poate fi executat în pofida continuării cazului de forță majoră.

  • Combaterea mitei și corupției.
    În legătură cu sau în îndeplinirea obligațiilor în temeiul prezentului acord, nici KompiTech și nici personalul KompiTech nu vor face sau nu vor încerca să facă, direct sau indirect, nicio plată, nicio ofertă de plată, nicio ofertă sau promisiune de plată și nici nu vor lua, nu vor încerca să ia sau nu vor fi de acord să ia valută, proprietate sau orice alt obiect de valoare, inclusiv comisioane, plăți, participare la profituri sau comisioane, împrumuturi sau servicii către orice funcționar guvernamental, terță persoană, client sau potențial client, firmă, entitate, persoană fizică, organizație a clientului sau orice terță parte în vederea obținerii sau pentru obținerea unei favoruri în cursul desfășurării activității, încălcând orice statut sau reglementare din orice țară a lumii care are ca obiectiv prevenirea corupției de orice natură.
  • Separabilitate.
    Orice dispoziție a prezentului acord care este declarată nulă sau inaplicabilă de către o autoritate competentă sau de către o instanță judecătorească va fi considerată separabilă, în măsura invalidității sau inaplicabilității respective, și nu va afecta celelalte dispoziții ale prezentului acord.
    În locul dispoziției nule sau pentru a umple golul neintenționat, se aplică o dispoziție valabilă din punct de vedere juridic și executorie convenită între părți, care corespunde cât mai bine posibil intențiilor părților în conformitate cu scopul prezentului acord.
  • Renunțarea.
    Niciun eșec, întârziere, relaxare sau indulgență din partea uneia dintre părți în exercitarea sau exercitarea parțială a vreunui drept în temeiul prezentului acord nu poate constitui o renunțare la drepturile respective.
  • Fiecare notificare care trebuie transmisă în temeiul prezentului acord se face în scris și se consideră efectivă atunci când este transmisă prin intermediul platformei, prin scrisoare recomandată sau certificată sau personal.
  • Legea aplicabilă.
    Prezentul acord va fi interpretat în conformitate cu legislația elvețiană și va fi guvernat de aceasta, fără a se lua în considerare conflictul de dispoziții legale din respectiva legislație.
    Locul de jurisdicție este Zurich, Elveția
  1. Definiții


acord” înseamnă prezentul acord privind furnizarea de servicii de asistență ad-hoc; ”
informații confidențiale” înseamnă, în ceea ce privește oricare dintre părți, toate informațiile referitoare, direct sau indirect, la respectiva parte (sau afiliații acesteia) sau la afacerile, produsele, piețele, clienții, situația (financiară sau de altă natură), operațiunile, activele, datoriile, rezultatele operațiunilor, fluxurile de numerar sau perspectivele acesteia, care sunt transmise, divulgate sau furnizate de către sau în numele respectivei părți celeilalte părți sau reprezentanților acesteia, înainte, la sau după data prezentului contract, indiferent de modul în care sunt transmise, divulgate sau furnizate; ”
data intrării în vigoare” înseamnă data la care sunt îndeplinite ambele condiții de mai jos:
(i) Clientul își dă acordul electronic cu privire la prezentul document și
(ii) intenția clientului de a încheia prezentul acord este confirmată de KompiTech, astfel cum se indică la clauza 1.2 din prezentul contract; ”
Eveniment de forță majoră” înseamnă evenimentele și situațiile descrise în clauza 10.3 din prezentul contract; ”
Servicii IT” înseamnă o parte a Serviciilor furnizate de KompiTech în temeiul prezentului contract – și anume toate activitățile legate de asigurarea Serviciilor IT pe care Clientul le solicită, astfel cum sunt definite în cererile sale de furnizare de Servicii IT transmise Platformei; ”
Taxă pentru Serviciile IT” înseamnă o taxă plătibilă pentru Serviciile IT furnizate în temeiul prezentului contract, astfel cum este descrisă în clauza 2.2 din prezentul contract; ”
Pachet” înseamnă unul dintre pachetele de Servicii ale Platformei “Basic”, “Business” sau “Corporate”, astfel cum sunt oferite de KompiTech disponibile sau orice altă URL care poate fi furnizată de KompiTech; ”
Platformă” înseamnă instrumentul de ticketing al KompiTech numit BLiTS (platformă), prin intermediul căruia sunt furnizate Serviciile; ”
Servicii de platformă” înseamnă o parte a serviciilor furnizate de KompiTech în temeiul prezentului contract – și anume orice și toate activitățile legate de asigurarea accesului clientului la platformă și a funcționalității corespunzătoare a platformei; ”
Taxa pentru Serviciile Platformei” înseamnă o taxă plătibilă pentru Serviciile Platformei furnizate în temeiul prezentului contract, astfel cum este descrisă în clauza 2.1 din prezentul contract; ”
Niveluri de servicii” înseamnă Nivelurile de servicii ale Serviciilor IT, astfel cum sunt definite în Clauza 1.6 din prezentul contract; ”
Service Desk” înseamnă Service Desk-ul KompiTech disponibil pentru orice chestiuni și probleme legate de Servicii. ”
Servicii” înseamnă Serviciile de platformă și Serviciile IT furnizate în temeiul prezentului contract; ”
Plan de abonament” înseamnă tarifarea lunară sau anuală pentru serviciile platformei, în funcție de alegerea clientului; ”
Bilet” înseamnă cererea Clientului pentru furnizarea de Servicii IT transmisă Platformei, în care Clientul specifică detalii relevante pentru furnizarea de Servicii IT, cum ar fi descrierea, urgența, locația acestuia (sau, după caz, orice site al Clientului unde urmează să fie furnizate Serviciile IT);